-
قصتي مع صديق اخي واجمل متعة في الحمام
انا عبير مطلقة منذ سنوات وقررت عدم الزواج لفترة وذلك بسبب نفسيتي في العلاقة الزوجية العامة مع طليقي
ولاكن اكتر حاجة كنت بحتاجها هي الجنس كنت كل يوم بحاول عشان امسك نفسي احط ايدي علي كسي واحاول اني افركة قووووي لحد ما انزل شهوتي وكنت بتخيل اي راجل شفتة في نفس اليوم عشان اتخيل انوا بيمارس العلاقة الجنسية معايا
وفي يوم رحت زورت اخويا هو شغال ولية شقة لوحدة جمب شغلة فرحت اقضي يومين هناك وكان وقتها اكتر شخص بيزور اخويا هو صديقة الوسيم اللي كان مبينزلش عينة من عليا ونظراتة لجسمي اللي بتقتلني وبتخليني هايجة قوووي وكنت مش بقدر امسك نفسي خالص كنت بروح الحمام بسرعة واحاول افرك كسي قووووي عشان ارتاح من النار اللي قايدة في جسمي
وقدرت اصبر اول يوم وتاني يوم نزلت اشتري طلبات قولت عشان اعمل اكل لاخويا حلو لانوا مش متزوج فنزلت السوق القريب من المنزل واشتريت طلبات كتير فلقيت وقولت اروح وانا شايلة الحاجة لقيت صديق اخويا في السوق كان بيشتري طلبات لنفسة وجة بسرعة نحيتي عشان يساعدني لاني كنت جايبة حاجات كتير فقلتلة يفضل يكمل باقي طلباتة فرفض وقالي ان هو كان جاي يشتري طلب واحد وخلاص وشال معايا الحاجة عشان يوصلني للبيت وكنت بحس بانفاسة الغريبة اللي كانت بتخليني في قمة اثارتي وهو ماشي ورايا بخطوة وعمال يبص في جسمي وكل ما احاول التفت لية الاقية مبتسم ومبيتكلمشفحاولت افتح معاة كلام فقولتلة هو اخويا هنا بيطول في الشغل والا بيجي امتي عمتا عشان الاكل فقالي انوا بيجي الساعة 4 وساعات 6 وكان وقتها الساعة 9 صباحا ووصلنا الشقة وطول ما انا طالعة السلالم وانا عمالة افكر ونفسي يعمل اي حاجة وخايفة اعمل اي حركة غريبة يقول لاخويا ووصلنا لباب الشقة فقلتلة افتح انتا الباب لو سمحت ففتح الباب ودخل الحاجة جوا فقلتلة انتا بتيجي هنا كتير وانا مش بعرف اشغل سخان الشقة وخايفة من الكهربا فممكن تشغلة فوافق بابتسامة حسيت انها الطريق
فدخل جوا ودخلت وراة فبصيت في هدومة لقيت زبرة هيفرتك البنطلون وبدون ما احس فضلت باصة فلاحظ نظراتي لية فقالي ممكن اسالك سؤال فولتلة اتفضل قالي انتي جميلة وكل حاجة وعرفت من اخوكي انك مطلقة لية متجوزتيش فقلتلة مش بفكر وضحكت وقلتلة عندك عريس فقالي انتي شاوري بس
انتي جميلة قوووي فراح قرب مني قووووي وهو بيكلمني فمقدرتش امسك نفسي فلفيت ووقعت الصابونة ووطيت وخبطت موخرتي في قضيبة حسيت بنار قووووي قادت في جسمي ولقيتة حرك زبرة علي جسمي ففضلت موطية ففهم اني عايزاة ففضل يحك ويخبط فيا ويقولي انتي جميلة قوووي ونفسة هايج قوووي مش قادرة انساة
افلام نيك - افلام سكس مترجم - سكس منقبات
وراح ماسكني من وسطي ومقومني ولاففني نحيتة وبقا وشة في وشي وقعد يبوس فيا ويقولي تعبان قوووي وانا من الهيجان مش قادرة كنت حتي ارد علية فحضنتة قووووي بايد وايدر التانية دخلتها جوا بنطلونو
واول ما لمست زبرة حسيت برعشة في جسمي وهو عمال قفش في بزازي ويحسس علي جسمي وانا لابسة وانا مش قادرة اسيب زبرة اللي كان سخن قووووي ومولع نار فقمت طلعت زبرة ووطيت خالص بهدومي اللي اتبلت اول ما وطيت علي ركبي عشان ادوق زبرة اللي كان واقف قوووووي واول ما مسكت زبرة ودوقتة لقيتة ماسك راسي وعمال يزقها علي زبرة وانا حاسة اني في حلم ودايخة قووووي من المتعة اللي حساها وراح مقومني ومقلعني العبايةسكس كلاب - مقاطع سكس - سكس نيك - قصص سكس - نيك اخوات - افلام سكس مجاني - سكس مترجم - سكس مايا خليفة
واول ما شاف السنتيانة والاندر اللي تحت شد السنتيانة وقعد يمص في بزازي بطريقة وجعتني لاكن كنت محتاجة يكمل عشان ارتاح قوووووي من النار اللي فيا ولقيتة عمال يلحس في جسمي
ونزل علي كسي قعد يداعبة بلسانة اول ما لمسة لقيت كسي عمال ينزل شهوتة وبقيت مش قادرة ساعة ما شفتة قاعد عمال يلحسها بلسانة فرحت شديتة عليا عشان يقوم ورحت دلكت زبرة بايدي فراح مدخلة في كسي وقعد يدخل ويطلع وانا بقيت مش قادرة غير اني احسس علي ضهرة وشعرة وانا عمالة ابوس فية ونفسي اصرخ من الهيجان والتعب اللي حساة بيخرج من جسمي وللاسف خلص بسرعة ولقيتة مطلع زبرة ومنزلهم علي كسي من برا وقعدت ساعتها ادخل شهوتة بصباعي في كسي وقلتلة ينزل عشان اخويا لو جة او نسي حاجة هتحصل مشكلة
سكس امريكي - صور سكس - سكس حيوانات - سكس منقبات - سكس نيك - سكساوي - سكس نار - افلام بورنو - افلام سكس
-
Commentaires